Mijn werkwijze
Intakegesprek
​
-
Nadat we elkaar eerst telefonisch of per mail gesproken hebben kom ik bij je langs voor een vrijblijvend intakegesprek.
-
Dit gesprek duurt ongeveer 1 uur.
-
We nemen de tijd om kennis te maken, bespreken jouw hulpvraag en bekijken wat er nodig is om jouw gewenste situatie te creëren. Beslis je daarna om met mij aan de slag te gaan dan maak ik een plan van aanpak voor onze eerste opruimafspraak.
-
Ik bied drie pakketten aan waaruit je kunt kiezen. Onderaan mijn pagina met tarieven vind je mijn pakketten.
​
​
De opruimafspraak
​
-
​Een functionele opruimsessie bestaat meestal uit een blok van 3 uur. Wil je meer dan 3 uur per keer aan de slag dan kan dat natuurlijk ook.
-
Tijdens deze afspraak gaan we samen echt aan de slag. We sorteren jouw spullen en in jouw tempo bepaal jij wat je wilt bewaren, weggooien of weggeven. Gaandeweg brengen we een structuur aan die voor jou logisch en praktisch is.
-
Als je moeite hebt met het maken van keuzes maar je wel afstand kunt nemen van je spullen dan begeleid ik je door de juiste vragen te stellen. Zo leer je hoe je overzicht krijgt én houdt.
-
We ronden de afspraak altijd af door tijd te nemen voor een evaluatie.
-
Indien nodig zorg ik ervoor dat overbodige spullen bij goede doelen of een kringloopwinkel terechtkomen. Zo ontstaat er direct ruimte in je huis.
​
​
Nazorg
-
Na ongeveer drie weken neem ik weer contact met je op om te vragen hoe het met je gaat en of je eventueel nog hulp of tips nodig hebt. Heb je al eerder hulp of advies nodig dan kun je mij altijd bellen of mailen.
​
​
Privacy
-
Als opruimcoach besef ik dat ik in jouw huis kom en al je spullen zie. Ik werk daarom ook volgens de gedragscode van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Dit houdt in dat ik discreet, respectvol en vertrouwelijk omga met mensen, situaties en spullen die van jou zijn. Daarnaast ga ik ook vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens.
​
​