
Structuur
in je administratie
Is jouw administratie een chaos en raak je daardoor het overzicht kwijt? Dan kan ik je helpen met het aanbrengen van structuur.
Dankzij ruim 20 jaar ervaring met administratieve orde scheppen op de afdeling boekhouding, weet ik als geen ander waar we moeten beginnen. Ook jouw administratie krijgen wij gestructureerd.
Na ons succes hierin help ik je succesvol te blijven zodat je het daarna alleen aankunt.
Hoe pakken we het aan?
We gaan verzamelen, sorteren, ordenen en archiveren.
En het belangrijkste: dat doen we in een tempo dat bij jou past.
De stapeltjes papier die overal liggen verdwijnen en maken plaats voor een opgeruimde tafel of lege lade.
Dit levert mijn hulp als opruimcoach je op:
-
Achterstanden zijn weggewerkt
-
Lopende zaken worden afgehandeld
-
Papieren worden logisch opgeborgen
-
Je krijgt weer overzicht en controle over je financiën
-
Je gaat administratie heel misschien nog leuk vinden
Digitaal
Naast al het papierwerk moet er steeds meer via internet geregeld worden.
Als je hier hulp bij kunt gebruiken dan kun je met mij vaste periodieke afspraken maken.
Neem gerust contact met me op als je meer informatie wilt of als je direct een afspraak wilt inplannen.
